Aku harap, itu yang terbaik


OK. Aina baru tegur. Blog aku berdaki.
Jadi aku merajinkan diri, di malam hari, sambil result PMR aku menanti.
Eh.

So, ini kalilah cuti sekolah yang dah ;ama datang. Dan nak pergi semula.
Ini kali cuti sekolah, macam tak cuti.
Dah 3 4 kali turun naik KL. Boleh patah kaki gamaknya.

Tapi, ini kali cuti sekolah aku macam ter-seronok obedos.
Serious.

Next. Tadi amik result pmr.
Tangan aku obies gila sejuknya.
Melampau betul.
Cikgu Sharifah gelakkan aku kot.

Alhamdulillah :D

Aku harap,
kejayaan kat pmr permanent untuk di dunia dan akhirat.

Terima kasih cikgu-cikgu.
Terima kasih ayah ibu
Terima kasih kawan kurus, gemok, pendek, tinggi, dsb
Terima kasih semua.

Harapnya tahun depan aku tak terlalu seronok meraikan kejayaan
Takut spm aku terbabas.
Sebab nothing lasts forever.

Oh yeah.
Sabtu ni nak pergi Penang.
Selamat bercuti !

*Kemon Penang Gateway !



Jangan ganggu holiday gua :D






No comments:

Post a Comment