Bengang Gilos


Assalamualaikum :D

The holidays begin. Puas jalan Penang. Dengan kakak-kakak cantik & 'abang-abang' hensem (PALLENG). 


'abg Gendut haiqal, abg Hensem aiman, abg Hot asyraf'
Palleng.


'abg Senget afiq'
*tgn ke bahu mata ke langit*


kakak Cantik aqilah


kaka Joges fatihah


kakak Cinos fida


kakak Ariff janna

This is the family. F1mmg memupuk kasih dan sayang.



----------------------------------------



Niat sebenar bkn nak citer pasal F1 pongg. Nak citer sbb haritu ade budak hantar message kat FB. Dan dia citer apa yg terbuku dlm hati dia selama ni. Ohh My Goshh. Ini mmg klimaks. Sbb org tu baik tau tak. Message dia gini hahh.


Byk dia citer. Respon aku, sentap dalam. Serious. Tak pernah tau tak org bg message mcm ni. Org ni siap ckp yg dia buat Solat Sunat Taubat tiap-tiap hari sbb nak jauhkan perasaan tuh. Ohh Maii. Mcm mne ek nak ckp. Tangg dia tegor akhlak tu pon aku sentak jugak. Ye laa akuu ni pon mcm mengong-mengong sikit. Almaklumlaa senget masuk air. Hihii. Pastu dia ckp kalau nak ngadu jgn ngadu kat sesape kecuali Allah. Allahuakbar. Ngucap panjang aku bila habis baca message dia. Nak lg best, sampai skrg aku tak reply sbb aku tak tau nak reply apa. Serious aku malu separuh mati nak reply message budak ni. 

Tu je nak citer sebenarnya.

Bukan nak ngadu, cuma share-II je.


Lots of love ;




No comments:

Post a Comment